izbornik.
košarica

Ghost of Tsushima

SPREMA SE OLUJA

Krajem 13. stoljeća Mongolsko carstvo pokorilo je čitave narode u pohodu osvajanja Istoka. Otok Tsushima našao se sam između japanskog kopna i goleme mongolske osvajačke flote koju vodi nemilosrdni i lukavi general Khotun Khan. Otok u plamenu nakon prvog vala mongolskog napada promatra samurajski ratnik Jin Sakai, jedan od zadnjih preživjelih iz svoga klana. Odlučan je da će učiniti sve što je potrebno, po svaku cijenu, kako bi zaštitio svoj narod i oslobodio svoj dom. Morat će zanemariti tradicije koje su ga oblikovale kao ratnika i prihvatiti novi put, put Duha, te povesti nekonvencionalni rat za oslobađanje Tsushime.

ODABERI IZDANJE IGRE



U ratom uništenoj Tsushimi prepoznaje se drevna ljepota

Istražite više od bojnog polja kako biste doživjeli feudalni Japan kao nikad dosad. U ovoj akcijskoj avanturi otvorenog svijeta putovat ćete prostranim krajolicima i proširivim terenom kako biste se suočili s bogatim likovima, otkrili drevne spomenike i skrivenu ljepotu Tsushime.

Istražite studiozno osmišljene regije koje prikazuju raznolikost života na ogromnom otoku, od valovitih polja i spokojnih hramova do drevnih šuma, sela i golih planinskih predjela Pronađite mir u tihim trenucima prirodne harmonije i samoću u trenucima koje ćete podijeliti s osobama kojima pomažete putem.

Uspon Duha

Jin je odgajan i obučavan kao samuraj. Kada Mongoli glatko poraze samurajske snage, Jinov se svijet srušio. Suočio se s najtežom odlukom svog života: poštovati tradiciju i običaje svojeg samurajskog nasljeđa i ostati u bitci u kojoj ne može pobijediti ili skrenuti sa svog samurajskog puta kako bi zaštitio otok i svoje ljude svim mogućim sredstvima.

U toj misiji ponovnog osvajanja Tsushime Jin mora tražiti vodstvo te podršku starih prijatelja i novih neizvjesnih saveznika. Mora se osloboditi tradicije, postati nova vrsta ratnika i zaštititi ono što je ostalo od njegova doma i ljudi po svaku cijenu.

Blato, krv i čelik

Mongolski je neprijatelj nepredvidljiv u ratovanju i naoružanju. Poboljšajte se tako da prilagodite Janove vještine i naučite nove taktike kako biste obranili otok i zaštitili ljude Tsushime.

Izazovite protivnike u bliskoj borbi katanom i doživite jedinstvenu obuzimajuću samurajsku borbu. Usavršite rukovanje lukom kako biste smrtonosnom preciznošću eliminirali udaljene prijetnje. Razvijte taktike skrivanja i zavaravanja protivnika kako biste dezorijentirali neprijatelje i iznenada ih napali iz zasjede.

Prilagodljivi krajolik i organski pristup borbi Tsushimu čini savršenim igralištem za miješanje vještina, oružja i taktika kako biste pronašli savršenu kombinaciju borbe koja odgovara vašem stilu igre. Kako se Jinova priča otkriva, raznolikost i kreativnost postaju vaša najveća oružja.

Likovi

Neki od likova s kojima ćete se susresti na putovanju.

JIN SAKAI

Jin započinje igru kao samuraj, ali nauči nove vještine i taktike koje nisu nimalo samurajske. Na temelju njih nastaje njegov novi identitet, Duh. Kroz igru ćete naučiti više o Jinu, prijetnjama s kojima se suočava, saveznicima koji mu pomažu na putovanju i stvarima kojih će se morati odreći kako bi postao ratnik nove vrste.

SHIMURA

Shimura je jito (gospodar) Tsushime. Ovaj samuraj Jinov je stric i očinska figura. Jina je od djetinjstva podučavao tradicionalnim samurajskim običajima, a sada ga sve više zabrinjava što Jin odbacuje njegovo učenje, usvaja novu taktiku i postaje Duh.

KHOTUN KHAN

Khan je mongolski general i vođa mongolske vojske koja vrši invaziju na otok Tsushima. Khan je nemilosrdan i lukav neprijatelj koji se koristi svojim znanjem o samurajima kako bi ih uništio. Okrutan je i nepopustljiv protivnik te Jin vrlo brzo shvati da ga ne smije podcjenjivati.

zelda trade d.o.o. © 2020.