izbornik.
košarica

Info centar

Zelda Trade d.o.o. zadovoljstvo kupaca gradi unapređenjem iskustva kupovanja od 1994. godine. Kao klasična maloprodaja sa poslovnicom u Osijeku te internet trgovina sa dostavom na području cijele Hrvatske, želimo postati prvi izbor kupcima na tržištu u kojem poslujemo i u svemu što radimo i nudimo. Iako nam je ponuda primarno usmjerena na gaming asortiman proizvoda koja uključuje kompletan PlayStation® program, Nintendo program, računalne igre i periferiju, u ponudi imamo i audio opremu sa velikim izborom slušalica.

Kako dio službene distributivne mreže PlayStation® i Nintendo branda u Hrvatskoj, težimo izgradnji odnosa s našim kupcima na temelju povjerenja i pouzdanosti, te kroz maloprodaju, internet trgovinu, pouzdanu dostavu i svakodnevnu korisničku podršku, nastojimo nuditi odgovarajuće prozvode u pravo vrijeme i po povoljnim cijenama.

Tu smo zbog vas i dat ćemo sve od sebe kako bismo ugodili vašim potrebama, stoga nam se slobodno obratite na info@zelda.hr sa svim vašim upitima, komentarima i novim idejama kako bismo zajednički kreirali vaše idealno mjesto za kupovinu.

Radno vrijeme poslovnice u Osijeku

Ponedjeljak - petak: 08-20h

Subota: 08-13h


Kontakt:

tel: 031/206-555

mail: info@zelda.hr


Adresa poslovnice

Trg A. Starčevića bb (pothodnik),

31000 Osijek

Pronađite proizvod koji želite kupiti koristeći izbornik s kategorijama ili putem tražlice koja se nalazi u glavnom izborniku.

Kliknite na naziv ili sliku proizvoda kako biste vidjeli njegov opis i sadržaj.

Kada ste provjerili cijenu i raspoloživost, proizvod dodajete u košaricu klikom na »u košaricu« ili ukoliko želite kupiti samo taj proizvod kliknete na »završi kupovinu«, što vas odmah odvodi na stranicu za završetak kupovine.

Nakon što je proizvod dodan u košaricu, na vašem zaslonu će vam se prikazati obavijest sa opcijom »Završi kupovinu« nakon čega imate dvije opcije:

  • Kliknuti na »Završi kupovinu« što vas dovodi do završnog zaslona za popunjavanje vaših podataka za kupovinu
  • Pričekati nekoliko sekundi, nakon čega će se obavijest maknuti - ova se opcija preporuča ukoliko želite naručiti više proizvoda

Na stranici za dovršetak kupovine odabirete način kupovine:

  • Kao gost - ukoliko se ne želite registrirati, jednostavno odaberite opciju »Kao gost«, te popunite tražene podatke
  • Novi kupac - ukoliko se niste prethodno registrirali, možete to učiniti odabirnom ove opcije , te popunjavanjem traženih podataka
  • Postojeći kupac - ukoliko ste se pretodno registrirali, potrebno je unijeti vaš email i lozinku koje ste koristili prilikom kreiranja korisničkog računa na našoj stranici i kliknuti na »Prijava«

Nije potrebno registrirati se za kupovinu. Kupovati možete i kao neprijavljeni korisnik tj. kao gost, ali ćete morati unijeti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbe.
Unatoč ovoj opciji preporučujemo vam da se registrirate za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gdje će vam biti dostupna povijest vaših narudžbi, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, mogućnost unosa više adresa za dostavu proizvoda.

Nakon što izvršite narudžbu, provjerite svoj email koji ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu email adresu primiti automatsku potvrdu vaše narudžbe.

Ukoliko potvrdu ne primite, preporučamo da provjerite pretinac "Spam ili Neželjena pošta". Zbog različitih postavki mreže ili računala tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbe. Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na info@zelda.hr kako bi provjerili da li je narudžba izvršena.

Putem webshopa možete platiti samo jednokratno:

  • Plaćanje pouzećem - gotovinom plaćate GLS dostavljču prilikom preuzimanja paketa
  • Po ponudi - jednokratna uplata na naš bankovni račun putem internet/mobilnog bankarstva ili općom uplatnicom u banci, FINA-i ili pošti

Jednokratno

  • Gotovina
  • Premium Visa PBZ Card
  • Diners Card Club
  • Maestro
  • MasterCard
  • Visa

Plaćanje na rate (iznos iznad 500,00 kn)

  • ZABA MasterCard (do 24 rate bez kamate i naknade)
  • ZABA Maestro (do 12 rata bez kamata i naknade)
  • Premium Visa PBZ Card (do 12 rata bez kamate i naknade)
  • Diners Card Club (do 24 rata bez kamate i naknade)
  • PBZ Maestro / Visa (do 12 rata bez kamate i naknade)
  • Erste Maestro (do 12 rata bez kamate i naknade)
  • Slatinska banka Maestro (do 12 rata bez kamate i naknade)
  • Sberbank Maestro (do 12 rata bez kamate i naknade)
  • Kentbanka Maestro (do 12 rata bez kamate i naknade)
  • KBZ Maestro (do 12 rata bez kamate i naknade)

Napomena: Cijene u poslovnici se mogu razlikovati. Prikazane cijene na webshopu vrijede u poslovnic za gotovinsko plaćanje.

Dostavu svih pošiljaka vršimo putem GLS Croatia dostavne službe na području Hrvatske, uključujući i otoke*.

 *na otoke koji nisu navedeni u GLS tablici dostava se vrši u suradnji GLS i Hrvatske Pošte, te u tom slučaju nije moguće plaćanje pouzećem (prilikom preuzimanja paketa) već samo po ponudi (internet/mobilnim bankarstvom ili općom uplatnicom)

  • Iznos narudžbe ispod 300,00 kn - trošak dostave iznosi 30,00 kn
  • Iznos narudžbe iznad 300,00 kn - dostava je besplatna

Obrada i slanje pošiljke

  • Narudžbu zaprimljenu do 12:00 sati radnim danom (pon-pet.), obrađujemo i šaljemo isti dan ukoliko je odabran način plaćanja pouzećem
  • Narudžbe zaprimljene nakon 12:00 sati obrađujemo i šaljemo sljedeći radni radni dan. Ukoliko je narudžba napravljena primjerice u subotu, šaljemo je odmah slijedeći radni dan što bi bio ponedjeljak.
  • Kod plaćanja po ponudi, narudžbu šaljemo po primitku sredstava na naš poslovni račun (do 12h - šaljemo isti dan, iza 12h - šaljemo sljedeći radni dan)

Rok isporuke pošiljke

  • Rok isporuke je 24 sata od dana slanja pošiljke u redovnim uvjetima*
  • Pošiljke obrađene i predane GLS-u u petak, su na adresi kupca sljedeći radni dan tj. u ponedjeljak (vikendom se nevrše isporuke)
  • Hrvatski otoci - dostava na otoke se vrši prema rasporedu GLS dostavljačke službe

*Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Navede operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati su moguće, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka. 

U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, o tome ćemo vas obavijest putem e-maila ili telefonski.

Obavijesti o vremenu isporuke pošiljke

Nakon što je vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, na vaš kontakt telefon će stići prva SMS obavijest da će paket biti dostavljen, adresu dostave i evenutalni iznos pouzeća. Na dan dostave dobiti ćete drugu SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 09:00-12:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko drugog vremena ili mjesta isporuke pošiljke.

Kretanje svakog paketa moguće je pratiti putem interneta, na službenim stranicama GLS-a na slijedećoj adresi: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke 

Da, samo u postupku narudžbe, pod »napomena« upišite podatke o tvrtki (naziv, adresa i OIB).

Osim klasične kupnje artikala koji su već u prodaji i dostupni odmah, omogućujemo i preorder (prednarudžbu) određenih proizvoda koji još nisu službeno u prodaji, ali su najavljeni i dolaze u određenom budućem razdoblju (datum izlaska određenog proizvoda je naznačen u opisu svakog proizvoda).

Prednarudžbom osiguravate primjerak proizvoda, te ne morate ništa unaprijed plaćati, plaćate tek prilikom preuzimanja proizvoda.

Nekoliko dana prije izlaska proizvoda ćemo vas kontaktirati putem emaila ili telefonski kako bi potvrdili vašu prednarudžbu.

Ukoliko do datum izlaska proizvoda ne potvrdi svoju prednarudžbu, ona će se smatrati nevažećom.

Sam postupak izvršavanja prednarudžbe je je identičan postupku redovnog naručivanja proizvoda.

Prilikom izvršavanja prednarudžbe, pri odabiru načina plaćanja imate izbor između dostavu na kućnu adresu (pouzećem) ili preuzimanja proizvoda u poslovnici (Osijek)

(Napomena: na području grada Osijeka ne vršimo dostavu putem dostavljačke službe).

Preuzimanje u poslovnici u Osijeku

Vašom potvrdom prednarudžbe nekoliko dana prije izlaska proizvoda, obvezujete se preuzeti proizvod na datum izlaska ili naknadno preuzimanje uz prethodnu najavu dana preuzimanja. Nakon isteka roka, zadržavamo pravo poništavanja prednarudžbe.

Plaćanje PlayStation Store i PlayStation Plus pre-paid bonova se vrši isključivo po ponudi tj. uplatom na naš bankovni račun putem internet/mobilnog bankarstva ili općom uplatnicom u banci, FINA-i ili pošti.

Nakon što evidentiramo vašu uplatu na našem bankovnom računu, na vaš email šaljemo PS Store/PS Plus aktivacijski kod.

Rok isporuke:

Provjera uplata se vrši u 13:30h i u 16h, ukoliko do tada uplate ne budu vidljive na našem računu, kodove vam šaljemo sljedeći radni dan.

Ukoliko imate opciju slanja potvrde o izvršenoj uplati, molimo da nam ju proslijedite na email rade brže obrade narudžbe.

Napomene:

  • Uplata je moguća samo sa hrvatskih transakcijskih računa
  • PS Store i PS Plus kodovi vrijede samo za hrvatske PSN korisničke račune