Brza i siguran dostava
Dostava svih pošiljaka vrši se putem GLS Croatia dostavne službe na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.
Trošak dostave:
- Trošak dostave iznosi 5,00€
Obrada i slanje pošiljki:
- Sve narudžbe zaprimljene do 09:00 sati radnim danom (pon-pet.), obrađujemo i šaljemo isti dan ukoliko je odabran način plaćanja – pouzećem.
- Sve narudžbe zaprimljene nakon 09:00 sati – šaljemo sljedeći radni dan. Ukoliko je narudžba napravljena primjerice u subotu, šaljemo je odmah slijedeći radni dan što bi bio ponedjeljak.
- Ukoliko je odabran način plaćanja po ponudi, narudžbu šaljemo po primitku sredstava na naš poslovni račun (do 09:00h – šaljemo isti dan, iza 09:00h – šaljemo sljedeći radni dan).
Rok isporuke pošiljki:
- Kontinentalno područje Hrvatske - rok isporuke, u redovnim uvjetima* je 24-48 sati od dana opremanja pošilje, osim za proizvode uz koje je navedena drugačija napomena. (Pošiljke obrađene i poslane u petak, su na adresi kupca sljedeći radni dan tj. u ponedjeljak)
- Hrvatski otoci - dostava na otoke se vrši prema rasporedu dostavljačke službe
*Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Navede operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati su moguće, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka.
U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će o tome dobiti obavijest putem e-maila ili telefonski.
Obavijesti o vremenu isporuke pošiljke
Nakon što je vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, na vaš kontakt telefon će stići prva SMS obavijest da će paket biti dostavljen, adresu dostave i evenutalni iznos pouzeća. Na dan dostave dobiti ćete drugu SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 09:00-12:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko drugog vremena ili mjesta isporuke pošiljke.
Kretanje svakog paketa moguće je pratiti putem interneta, na službenim stranicama GLS-a na slijedećoj adresi: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke
Sve pošiljke/narudžbe koje šaljemo u potpunosti su osigurane od strane dostavne službe GLS. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. U slučaju oštećenja odmah reklamirajte proizvod korisničkoj službi GLS-a na broj telefona 01/2042-672, ili mailom na cs@gls-croatia.com.
Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.