Uvjeti prodaje

Zadnje ažuriranje: 24.05.2018

1. OPĆE ODREDBE UVJETA PRODAJE


Nositelj svih prava na internet stranici zelda.hr je trgovačko društvo Zelda trade d.o.o. (dalje u tekstu: Zelda). Zelda putem navedene stranice pruža uslugu internet prodaje putem svog servisa – “zelda.hr”. Korištenjem usluge “zelda.hr” i svih pridruženih stranica i servisa na zelda.hr domeni smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem internet trgovine “zelda.hr” te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i internet trgovine “zelda.hr”, smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora.

Pružatelj usluge internet prodaje putem internet trgovine “zelda.hr” je Zelda trade d.o.o, A. Reisnera 85, 31000 Osijek, OIB: 89807959418

Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju sa ovim Uvjetima te da iste redovito provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim vašim pravima i obvezama.

Zelda pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.

Zelda pridržava pravo ukidanja usluge i promjene sadržaja kao i ostalih usluga i podstranica koje su sastavni dio internet trgovine “zelda.hr” u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.

Zelda pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanak pružanja usluge internet trgovine “zelda.hr” u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključivo i djelomično ili može u potpunosti ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta te Uvjeta korištenja.

Korištenje usluga internet trgovine “zelda.hr” odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje internet trgovine “zelda.hr”od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Zelda ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Zelda se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na internet trgovine “zelda.hr”. Zelda zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda.

NAPOMENA:

Slike proizvoda na internet trgovine “zelda.hr” su ilustrativne prirode. Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici zelda.hr ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te kupac takve prozvode ne može reklamirati s te osnove.

Zelda će nastojati na web stranicama zelda.hr objavljivati točne i aktualne podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih.

2. Uvjeti prodaje

I) Sklapanje i raskid ugovora o prodaji

Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu Zelde za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen Ugovor između korisnika i Zelde, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge putem internet trgovine “zelda.hr” uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: telefona s ljudskim posredovanjem i bez njega te Interneta.

Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik prihvati ponudu Zelde na jedan od slijedećih načina:

  • odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik internet trgovine zelda.hr,
  • odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao gost korisnik internet trgovine zelda.hr,

a) U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, korisnik je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu. Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.

b) Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.

c) Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog poglavlja, Zelda zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički račun korisnika, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.

d) Registracijom (koja uključuje plaćanje usluge) smatra se da je sklopljen Ugovor između Zelde i korisnika kao kupca.

e) Ugovor stupa na snagu po izvršenoj registraciji korisnika, odnosno od dana kada korisnik prihvati ponudu za sklapanje takvog Ugovora.

f) Povodom sklapanja Ugovora, korisniku će biti dostavljeni: potvrda o sklopljenom Ugovoru, odnosno predugovorna obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014), ovi Uvjeti te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača.

g) Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga. Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

  • ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
  • ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke. (Ukoliko se s kutije video igre ili PrePaid kartice ukloni zaštitna folija, zamjena artikla ili povrat novca nije moguć radi sprječavanja eventualne zlouporabe i neovlaštenog korištenja jedinstvenih aktivacijskih ključeva (CD key, Serial key, Serial number, Activation code i slično).

Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Zeldu o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na Zeda trade d.o.o., trg A. Starčevića bb (pothodnik), 31000 Osijek)  ili elektroničkom poštom na reklamacije@zelda.hr , u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora. 

Obrazac za jednostrani raskid Ugovora možete preuzeti ovdje!

Također, Obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi na https://zelda.hr/uvjeti-kupnje/ korisnik može ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju Zelda bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.

Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen, umanjen za troškove isporuke/naknadu za plaćanje pouzećem, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Zelda, odnosno internet trgovina “zelda.hr zaprimila korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Povrat novca bit će izvršen uplatom na korisnikov bankovni račun, povrat novca Zelda može izvršiti tek nakon što joj roba bude vraćena ili nakon što joj bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.

Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Zelda trade d.o.o., Trg A. Starčevića bb, 31000 Osijek,  bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Zeldi, odnosno internet trgovini “zelda.hr", uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam. Korisnik se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 031/206-555 ili se javi na reklamacije@zelda.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju bit će te obaviješteni.

II) Uvjeti i postupak kupnje

Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave odnose se na one koji su važeći u trenutku zaključene narudžbe. Navedeni podaci će biti naznačeni uz svaki proizvod.

Cijena proizvoda (u koju je uključen iznos PDV-a) i trošak dostave, vidljivi su u košarici za kupnju prije zaključenja narudžbe. Trošak dostave može biti vidljiv još i na nekim drugim dijelovima stranice. Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem elektronske narudžbe dostavit će se na adresu elektroničke pošte kupca navedenu u postupku registracije/narudžbe ili u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Sve cijene su izražene u hrvatskim kunama (HRK). U sve cijene je uračunat PDV. Prodavatelj istaknute cijene ažurira na dnevnoj bazi zbog čega postoji mogućnost da cijene u poslovnici budu različite od cijena na internet trgovini „zelda.hr“ no sve navedene cijene vrijede za kupovinu putem internet trgovine zelda.hr, neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u poslovnici.

Zelda je ovlaštena mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlaštena bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za internet trgovinu. Također, Zelda je ovlaštena bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za internet kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine u opisu proizvoda.

Ukoliko kupac ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira na: prodaja@zelda.hr kako bi provjerili da li je narudžba zaprimljena. Ukoliko niste sigurni kako izvršiti kupnju, slobodno nas kontaktirajte na info@zelda.hr i pomoći ćemo vam ispuniti košaricu.

a) Uvjeti i postupak prednarudžbe (proizvodi u dolasku)

Zelda kupcima osim klasične kupnje artikala koji su već u prodaji i dostupni odmah, omogućuje i prednarudžbu određenih proizvoda koji još nisu službeno u prodaji, ali su najavljeni i dolaze u određenom budućem razdoblju (datum izlaska određenog proizvoda je naznačen u opisu svakog proizvoda u prednarudžbi).

Kupac koji izvrši prednarudžbu osigurava svoj primjerak igre. U slučaju korekcija prodajne cijena proizvoda iz prednarudžbi (povišenje ili sniženje), Zelda se obavezuje obavijestiti kupca pravovremeno prije slanja pošiljke, putem emaila ili telefonski.

Kupac samim činom prednarudžbe nema obvezu kupnje proizvoda koji je prednaručio sve dok prednarudžbu ne potvrdi, telefonski ili putem emaila. Zelda će kupca kontaktirati emailom ili telefonski nekoliko dana prije izlaska prednaručenog proizvoda kako bi potvrdila njegovu prednarudžbu, ukoliko kupac najkasnije do 09:00 sati na datum izlaska igre ne potvrdi svoju prednarudžbu, ona će se smatrati nevažećom. Kupac, nakon što je potvrdio prednarudžbu te odabrao preuzimanje proizvoda u poslovnici, se obvezuje preuzeti prednaručeni proizvod na datum izlaska proizvoda, odnosno najkasnije 3 (tri) dana od izlaska proizvoda uz prethodnu najavu. Nakon isteka 3 (tri) dana, Zelda zadržava pravno poništavanja prednarudžbe kupca. Kupac prilikom vršenja prednarudžbe, pri odabiru načina plaćanja ima izbor između preuzimanja proizvoda u poslovnici (Osijek) ili dostavu na kućnu adresu (pouzećem). U oba slučaja, kupac plaća prednaručeni proizvod prilikom preuzimanja. U slučaju preuzimanja proizvoda u poslovnici (Osijek), kupac ostvaruje webshop cijenu (navedenu na stranici proizvoda) plaćanjem gotovinom (novčanice).

III) Dostava i uvjeti dostave

  • trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda i na vaš email vam dolazi potvrda vaše narudžbe gdje se nalazi cijena kupljenih proizvoda i cijena dostave
  • trošak dostave bit će iskazan u košarici uz cijenu proizvoda
  • za iznos narudžbe ispod 300,00 kn trošak dostave na području Republike Hrvatske iznosi 30,00 kn bez obzira na težinu, volumen ili adresu kupca
  • za iznos narudžbe iznad 300,00 kn trošak dostave na području Republike Hrvatske snosi Zelda bez obzira na težinu, volumen ili adresu kupca, no kod plaćanja narudžbe pouzećem, kupac plaća naknadu za transfer novca u iznosi u 7,00 kn
  • rok isporuke proizvoda, kod kojih je navedeno da se nalaze na zalihi, na području cijele Hrvatske je u pravilu 24 sata od dana zaključene narudžbe, izuzev proizvoda s posebnom napomenom
  • isporuka proizvoda, kod kojih je navedeno da se nalaze na zalihi, na Hrvatske otoke se vrši prema rasporedu dostavljačke službe
  • narudžbe zaprimljene do 13h radnim danom (pon-pet.), se obrađuju i šalju isti dan ukoliko je odabran način plaćanja – pouzećem. Narudžbe zaprimljene iza 13h, se obrađuju i šalju sljedeći radni dan. Ukoliko je narudžba napravljena primjerice u subotu, pošiljku se obrađuje i šalje odmah slijedeći radni dan što bi bio ponedjeljak.
  • ukoliko je odabran način plaćanja po ponudi, narudžba se obrađuje i šalje po primitku sredstava na poslovni račun (do 13h – šalje se isti, iza 13h – sljedeći radni dan). Zelda u slučaju odabira plaćanja po ponudi obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi obavijest o izvršenoj uplati, odnosno najkasnije u roku od 2 (dva) radna dana od dana primitka obavijesti o izvršenoj uplati.
  • u slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će o tome dobiti obavijest
  • na području grada Osijeka nevršimo dostavu putem dostavljačke službe

IV) Reklamacije i prigovori

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Zeldi, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

  • na broj telefona: 031/206-555,
  • na e-mail adresu: reklamacije@zelda.hr,
  • na adresu: Zelda trade d.o.o., trg A. Starčevića bb, 31000 Osijek.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa. Ukoliko proizvod ima jamstvo te se na proizvodu pojavi kvar unutar jamstvenog roka kupac je ovlašten izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s  uputama na jamstvenom listu. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate na telefon 031/206-555 ili putem e-maila: reklamacije@zelda.hr.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, (ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Zelda, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Ukoliko kupac ima problema sa PC igrom prilikom instalacije ili naknadno, kupac je dužan kontaktirati korisničku podršku proizvođača/izdavača igre koje je kupio, jer svaka PC igra sadrži jednstveni aktivacijski kod (CD key) koji se veže uz korisnički račun kupca koji je kreirao na određenom serivsu (Steam, Uplay, Origin… - ovisno o tome tko je izdavač/proizvođač igre). Zelda nemože i nema ovlasti da u ime kupca rješava nastale probleme jer proizvođač/izdavač igre traži osobni kontakt kupca putem njihove stranice za korisničku podršku. Vanjska poveznica za stranicu korisničke podrške za pojedinu igru se nalazi u opisu svake PC igre pod "Sistemski zahtjevi".

V) Jamstvo za ispravnost prodanih proizvoda i servis

Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Uz opis proizvoda (Detalji o proizvodu) nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod.

U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.

Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.

VI) Način i postupak plaćanja

Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na jedan od sljedećih načina:

a) Plaćanje općom uplatnicom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati uplatom putem opće uplatnice u svim poslovnicama banaka, FINA-e ili uredima Hrvatske pošte. Nakon potvrde narudžbe, Zelda će vam poslati na vaš email zasebnu PDF ponudu sa podacima potrebnim za plaćanje općom uplatnicom. Sve podatke je potrebno točno upisati u opću uplatnicu i izvršiti uplatu u roku u kojem je ponuda važeća.

c) Plaćanje internet bankarstvom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati putem internet bankarstva bilo koje banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja. Nakon potvrde narudžbe, Zelda će vam poslati na vaš email zasebnu PDF ponudu sa podacima potrebnim za plaćanje putem internet bankarstva. Sve podatke je potrebno točno upisati i izvršiti uplatu u roku u kojem je ponuda važeća.

d) Plaćanje gotovinom - pouzećem. Prilikom preuzimanja pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen na potvrdi narudžbe uključujući i trošak dostave.

e) Preuzimanje u poslovnici (Osijek). Proizvodi za koje je zaključena narudžba ili izvršena prednarudžba, kupac preuzima u poslovnici u Osijeku te plaća cjelokupni iznos naznačen na potvrdi narudžbe ili prednarudžbe. Sve navedene cijene proizvoda u internet trgovini "zelda.hr" se odnose na gotovinsko plaćanje (novčanice) u poslovnici (Osijek). 

3. ZAŠTITA PODATAKA PRI KUPNJI

Zelda prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze, za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, unaprijeđenje odnosa sa Kupcima te radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.

Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke Kupaca u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka i drugim primjenjivim propisima te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca. (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda) Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Zelda po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.

Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

Za potrebe sklapanja i izvršavanja ugovora Zelda ima pravo, sukladno članku 6. stavku 1. točki (b) Opće uredbe o zaštiti podataka, od Korisnika i Kupca zatražiti, prikupiti i obrađivati osobne podatke navedene u Politici o zaštiti privatnosti. Sklapanjem ugovora Kupac daje svoju privolu za upotrebu tako prikupljenih osobnih podataka u svrhu sklapanja i ispunjavanja ugovora te jamči da su podaci točni, potpuni i ažurni.


4. KOMUNIKACIJA ZELDE S KORISNICIMA

Registracijom i kupovinom dajete suglasnost da vas Zelda u svrhu promocije usluge i proizvoda može putem elektroničke pošte obaviještavati o promjenama ili dodavanja sadržaja stranicama, popustima, akcijama, proizvodima ili promjeni načina pružanja usluge. Korisnik može u svakom trenutku opozvati navedenu suglasnost.