Horizon: Zero Dawn - najava

Objavio: admin 24/02/2017 0 Komentara Najave,

 

U svijetu punom reboot-ova i nastavaka, novi IP iz Guerrilla Games, Horizon: Zero Dawn, se zaista razlikuje od konkurencije. Horizon: Zero Dawn je smješten je u post-apokaliptičkom svijetu gdje je moderna civilizacija davno nestala, a priroda ponovo uzela svoje.


Priča

U Horizon: Zero Dawn, vi ćete se preuzeti ulogu Aloy (izgovara se AY-Loi, ne Alloy), mlade djevojke koja živi u zatvorenoj zajednici u svijetu koji je odavno preuzela priroda, te gdje čovječanstvo živi u daleko skromnijim uvjetima. Otvorene ravnice su u međuvremenu prepune glomaznim robotskim/životinjskim bićima. No njezin miran život je uzburkao masakr u plemenu, što je dovelo Aloy do odluke da krene na opasan put kako bi pronašla i provela osvetu nad ubojicama, te time osigurala budućnost svog plemena. Kako je zakoračila u veliki otvoreni svijet, ubrzo se suočila sa susjednim plemenima i robotskim životinjama.

 

Radnja Horizon: Zero Dawn se odvija 1.000 godina u budućnosti, nakon apokaliptične katastrofe. Nije jasno što se točno dogodilo tisućljeće prije, da je uzrokovalo trenuto stanje. U uvodnom pripovijedanju, Aloy kaže: "Priče ne govore puno gdje su stari otišli" Kakva se god katastrofa dogodila, pogodila je velika populacijska područja najteže. "Naši gradovi su postali grobovi." Ne znamo kako je ta katastrofa započela, ali je poslala moderno društvo natrag u kameno doba s lukovima i kopljima kao oružjem, te pećinskim slikama i folklorom kao jedinim sredstvima bilježenja povijesti. "Gdje su neboderi stršali, samo su ostali zahrđali okviri obrasli živim biljnim svijetom."

 

 

Gameplay

Ovo nije pucačina iz prvog lica poput Guerrilla Games-ovog proslavljenog Killzone-a, već single-player open world akcijski RPG iz trećeg lica, s puno igre kroz okoliš. Mijenjamo velike topove, bombe i Helghast-e za praćke, luk i strijele, istraživanje, sporedne misije i robotske životinje. Na neki način to sve podsjeća na Ubisoft-ov Far Cry Primal, no Horizon: Zero Dawn je ludi miks ljudskih mlađih plemenskih dana i ostataka njegovog tehnološkog napretka. Ne svodi se sve samo na akciju i borbu, budući da možete razgovarati s drugim likovima uz pomoć kotača za dijalog (više ogdovora na izbor). To vam omogućuje da istražite više pozadinske priče, kao i da upoznate likove te prihvatiti svaki zadatak koji imaju za vas. Igra sadrži jake RPG elemente.

 

Otvoreni svijet vam omogućuje puno istraživanja i prikupljanja na putu, primjerice materijala za kreiranje predmeta. Mnogo toga će uzrokovati borbu sa robotskim stvorenjima koja lutaju uokolo, no na svu sreću imate veliki izbor oružja pri ruci od dalekosežnih oružja poput luka i strijele, te praćke s bombama, pa sve do mača za bliske borbe. Postoje druga oružja i predmeti za izabrati iz brzo pristupnog kotača. Zamke su još jedan od alat za onesposobljavanje neprijatelja. Također na raspolaganju vam je Ropecaster, što je u osnovi prijenosni harpun kojim može imobilizirati neprijatelja tako da ih veže na fiksnu točku, što je savršeno za jednog lovca. Kasnije Aloy također uči kako manipulirati robotskim stvorenjima koristeći neku tehnologiju koju stječe - Override Tool. To omogućuje igraču da pretvori bića u "vozila" ili čak da ih učini njezinim pratiteljima. Korištenjem lišća i grmova za skrivanje, Aloy može izvršiti neposredna eliminiranja neprijatelja.

 

Sustav stabla vještina je podijeljen između tri grane: Prowler za stealth, Brave za borbu i Forger za prikupljanje i zacjeljivanje.

 

 

Dinamični otvoreni svijet

Okruženje otvorenog svijeta također ciklira kroz dan i noć uz dinamične izmjene vremena. To je također postignuto bez ikakvih "loading" zaslona. Postoje teža područja u koja možete otputovati, poznata kao "Corruption Zones" gdje su strojevi koji nastanjuju zemlju postali zaraženi i značajno su agresivni od standardnih stvorenja koja ćete susretati. Gerrilla Games je potvrdila da postoji oko 25 različitih robotski stvorenja dizajnih u Horizon: Zero Dawn.

 

 

Robotske životinje

Čovječanstvo nije bila jedina stvar pogođena tajanstvenim katastrofalnim događajem. Kraljevstvo životinja je doživjelo ozbiljnu izmjenu. Prirodne životinje su se nekako razvile u organsku tehnologiju ili kibernetičke robote. Ovi roboti su preuzeli izgled neke od naših sadašnjih divljih životinja poput srna ili ptica, dok su neke poprimile izgled izumrlih dinosaura, kao što su T-Rex (ili Thunderjaw, kao što je poznat u Horizon-u). Drugi dinosauri su Watchers (ili velociraptori) koji ispuštaju visoko tonski vrisak ako vide Aloy kroz grmlje ili Tallneck (Brahiosaur) na koji se možete popeti, kako bi ažurirali mapu okolnog područja.

 

 

Da li smo spomenuli da možete hakirati i jahati stvorenja pod nazivom Broadhead? A ona stvorenja poput jelena koje sam spomenuo ranije? Oni se zovu Grazers. Obično ih možete pronaći kako lutaju otvorenim poljima, prikupljajući nekakvo zeleno gorivo u svoje posude na leđima. Možete ih eliminirati kako bi dobili sredstva za kreiranje predmeta.

 

Borba, kreiranje predmeta i niveliranje

U Horizon, ne možete jednostavno jurišati kroz neprijatelje. Morate razmišljati o tome kako će drugi oko njih reagirati. Možete krenuti stealth pristupom i postaviti zamke za omamljivanje ili onesposobljavanje nekih od njihovih sposobnosti. Kod Thunderjaw-a, možete pucati na jedan od eksplozivnih diskova na njegovim leđima. No budući da se Thunderjaw nalaze na vrhu hranidbenog lanca, oni će zasigurno biti jedan od najtežih neprijatelja s kojim ćete se suočiti. 

 

Ne bi to bio RPG, bez nekakvog dobro starog napredovanja karaktera i gomilanja predmeta. Kao što ste mogli očekivati, ostvarujete XP sa izvršavanjem zadataka, istražujući ogromne krajolik i ubijanjem neprijatelja. Aloy ne ubija robotske divljači iz zabave, ona ubija iz nužde. Ona prikuplja materijala iz njihovih tijela kako bi kreirala streljivo, nova oružja i oklop koji poboljšava njezine mogućnosti.

 

 

Posebna izdanja

Horizon: Zero Dawn osim standardnog izdanja dobiva Limited i Collector's izdanja, koja su također dostupna za (pred)narudžbu putem sljedeće poveznice.

 

Horizon: Zero Dawn Limited Edition

 

Horizon: Zero Dawn Collector's Edition

 

PlayStation 4 Pro podrška

Budući da je Horizon: Zero Dawn bila među prvim igrama prikazanim tijekom predstavljanja PS4 Pro konzole, bilo je za očekivati da će upravo ona prikazati njezinu punu moć.

 

Tehnički direktor Guerrilla Games-a, Michiel van der Leeuw, pojasnio je kakve će igrači imati koristi od PS4 Pro konzole na 1080p i 4k zaslonima. Dok je PS4 Pro dolazi do svog punog izražaja sa 4K televizorom, igrači sa 1080p televizorima će imati dodatne detalje, poboljšane boje i poboljšane mape sjena, te anizotropno filtriranje veće kvalitete, što znači da će se povećati kvaliteta kreiranja tekstura, rezultirajući detaljnijim okolišem u odnosu na standardnu PS4 konzolu. Osim toga, Horizon je će sadržavati "supersampling", što znači da će vizuali kreirati na većoj rezoluciji, Leeuw kaže "blizu 4K", a zatim se smanjiti dolje na 1080p. To će dovesti do poboljšane slike s glađim rubovima.

 

4K televizori, s druge strane, će sadržavati 2160p "checkerboard", što je tehnika ​​koja "izgleda nevjerojatno" na 4K zaslonu. Leeuw kaže da će to dodati primjetne detalje na određene aspekte, kao što su "vezovi na odijelu, individualno lišće i grane koje se njiše na vjetru, preglednost kilometrima daleko u daljinu, te više detalja u svim strojevima i NPC-ovima u svijetu igre."

 

Što se tiče HDR podrške, Horizon će je imati, što smo već znali od otkrivanja PS4 Pro konzole. To će dati igri ​​"svjetlije i dublje boje s više kontrasta i živosti", naravno pod uvjetom da posjedujete televizor sa HDR podrškom.

 

 

Što kritičari misle o igri

Igra drži impresivnih 88% na Metacritic-u u vrijeme pisanja ovog teksta, a velika većina recenzija, s ocjenom i bez, hvale igru. Većina pozitivnih recenzija se slažu da igra izgleda odlično, ima jaku priču i postavu, te da uvodi dovoljno svježe mehanike i inovacije u igru da ju izdvoje u žanru koji je već prilično prepun igrama. Kompletan pregled svih objavljenih recenzija možete izvršiti ovdje.

 

Pogledajmo isječke nekih od izdvojenih reccenzija:

 

GAMESPOT - 9/10

"Ovo je prvi iskorak od Killzone serijala za developera Guerrilla Games, te iako možda mislite da je tim preuzeo rizik polazeći izvan svoje zone udobnosti FPS-a u stvaranje open world akcijska igre sa pogledom iz trećeg lica, ne bi nikad znali da je ovo njihov prvi rodeo. Za svaku manju nesavršenosti, postoji jedan element veličanstvenosti koji vas ponovo napuni željom da se nastavite boriti i istražite lijep i opasan svijet igre. Guerrilla Games je isporučio jednu od najboljih open-world igrara ove generacije i redefinirao ugled svog tima u tom procesu."

 

GIANT BOMB - 5/5

"Horizon Zero Dawn je poznato, ali ujedno i osvježavajuće iskustvo. To nije kratka igra (proveo sam oko 30 sati s njom), te se pripovijedanje još uvijek osjeća konzistentnim i učinkovitim. Borba ima neke lijepe opcije koje susrete čine zabavnim, čak i kada jednostavno prikupljate stealth kill-ove iz relativne sigurnosti grmlja. Prezentacijski dio igre drži svoj dio sa čvrstim soundtrackom, odličnim glasovima i kohezivnim dizajnom koji uklapa sve različite dijelove u cjelinu. Sve u svemu, to je odlična igra, to je najjače izdanje Guerrilla Games-a do sada, te pretpostavljam da ću joj se vratiti naknadno da očistitim sporedne zadatke koje su mi preostali, pa čak i samo da provedem malo više vremena u tom svijetu."

 

IGN - 9.3/10

"Preko ogromnog i prekrasnog otvorenog svijeta, Horizon Zero: Dawn žonglira mnogo pokretnih dijelova s ​​poliranošću i finoćom. Njezina osnovna djelatnost, borba, je izuzetno zadovoljavajuća zahvaljujući raznovrsnom dizajnu i ponašanju strojeva/stvorenja koja lutaju zemljom, te koje treba onesposobiti sa pažljivim razmatranjem. Iako bi sporedne misije mogle biti malo maštovitije, glavne misije su uvjerljivije zahvaljujući središnjoj misteriji koja me vodila duboko u zečju rupu do istinski iznenađujućeg i dirljivog zaključak."

 

Game Informer 8.8/10

"Nijedna od Horizon-ovih mana me nije zaustavila od ulaganja 55 sati u igru ili od napuštanja igre izuzetno zadovoljnim s ostvarenim iskustvom. Horizon možda nije revolucija za open-world žanr, ali je vrlo ispolirana i privlačna avantura koja dokazuje da je Guerrilla Games više od jednog serijala."

 

DualShockers 10/10

"Apsolutno fantastična igra. Vrlo je ispolirana, dolazi s privlačnom pričom, likovima s kojim se možete poistovjetiti, te apsolutno fascinantnim okruženjem i vrhunskim gameplay-om. Povrh toga, njegovi vizuali će vas natjerati da se zapitate da li se Djed Božićnjak potajno ušuljao u vašu sobu i zamijenio vaš PS4 sa gaming računalom dok ste spavali. Jednostavno izgleda toliko dobro."

 

Easy Allies 8/10

"Horizon: Zero Dawn se osjeća kao serijal u izradi. Iako nije upakiran s narativnim vrhuncima, to je još uvijek uvjerljiv uvod u svijet u metežu koji odgovara na puno pitanja, ali još uvijek nagovještava prema klimaktičnoj budućnosti. Njegov primarni element, suočavanje sa mehaniziranim životinjama je takav uspjeh, da nadomješćuje ponavljajuće aktivnosti u igri. Kada gledamo u Horizon budućnost, vidimo nastavak koji može uzeti ovaj svijet i stvoriti ga u nešto zaista izvanredno."

 

TheSixthAxis 8/10

"Horizon: Zero Dawn je igra sa sporim sagorijevanjem, no ova najnovija igra iz Guerrilla Games-a je više nego samo zapanjujuće lijepa grafika. Priča iznenađuje sa nekoliko obrata, te istraživanjem prošlosti, ali srce igre je u izvrsno napetom i zanimljivom lovu na robotska čudovišta."

 

GamesRadar+ 9/10

"Otvoreni svijet koji podilazi svakom i svačijem interesu, Horizon: Zero Dawn održava borbu svježom, s intrigantnim protagonistom."

 

EGM 9/10

"Horizon: Zero Dawn je odličan izbor za one koji žude za akcijom i avanturom. Uz sjajan sustav borbe, snažnu junakinju i duboki bazen dodatnog sadržaja, to će sigurno poći kao jedna od PlayStation-ovih velikih ekskluziva."

 

Polygon 9.5/10

"Horizon: Zero Dawn odiše s energijom kreativnog tima kojem je konačno dopušteno da istraži nešto novo. Ono se temelji na elementima otvorenog svijeta i plijeni /kreiraj gameplay-u koje smo vidjeli prije, ali to čini u kontekstu, okruženju i stilu koji se osjeća svježim. Horizon: Zero Dawn otkriva izraženiji osjećaj vlastite osobnosti u jednoj igri nego što je Killzone ikada uspio preko cijelog svog serijala. Guerrilla Games je odavno razvijao igre o kojima se dosta pričalo u industriji; s Horizon, doima se kao da je konačno pronašao svoj glas, jedan dostojan svih tih pričanja."

 

Izvori: PlayStation Blog EUDVSgaming, Releses, Metacritic