Mad Max - najava

Objavio: admin 24/08/2015 0 Komentara Najave,

 

Mad Max je igra koja dolazi od developer Just Cause igara, te izdavača Batman Arkham serijala i prošlogodišnjeg hita Shadow of Mordor - Warner Bros.

 

Očito, tu se nalazi gomila znanja o mapama i misijama, nadogradnjama i zadacima, radnji i progresiji. Svi elementi koji su progurali open world naslove na čelo današnjih borbenih igara su sadržani u Mad Max-u, koji izlazi 04.09.2015 godine za PlayStation 4, PC i Xbox One.

 

No, tu je jedan ključni element u igri koji je u velikoj mjeri neprovjeren: veliko oslanjanje na borbu vozilima.

 

 

Prašnjave ceste

 

Prema navodima izdavača Warner Bros, Mad Max je 60 posto vožnje i 40 posto hodanja, stoga taj element korištenja vozila kao glavno borbeno sredstvo će biti izuzetno bitno . Automobili su općenito manje poznati avatari za borbe, nego ljudi (igre s borbom vozila dolaze i odlaze, ali igre u kojima se ljudi bore su konstanta) pa čineći taj element ispravnim i zabavnim je iznimno bitno za Mad Max-a igru.

 

"Borba vozilima je naša ključna značajka", kaže direktor dizajna Magnus Nedfors. "To je bila značajka od početka projekta. Pri projektiranju borbe vozilima morate eksperimentirati i pronaći zabavu."

 

Avalanche ima određenu povijest kada riječ o borbi vozilima. "Napravili smo samo Just Cause, koji je imao puno automobila", kaže Nedfors. "To je evolucija koje smo slijedili dugo vremena kao studio. Ovaj put, željeli smo to gurnuti mnogo dalje."

 

"Saznali smo da je fizika vrlo bitna. Želimo ostvariti taj teški dojam udara u vozila, kad se sudarate jedni s drugima. Želimo da oružje ima fiziku kako bi radilo zajedno s eksplozijama, tako da postoji mnogo različitih sustava naoružanja.

 

"Kombinacija napada je nešto što je raslo tijekom vremena, npr. kako rukujete sa harpunom. Možete se spojiti na drugo vozilo pomoću harpuna i zatim pritisniti nitro da bi kreirali kombinirani napad. To je uzimanje malo inspiracije iz tradicionalnih melee borbenih sustava i dovodeći ih u borbe vozilima."

 

 

Nadogradnje i ubrzivači

 

RPG elementi obiluju u ovom otvorenom svijetu, od sporednih zadataka do dominacije okolnim teritorijem. Najvažniji je put nadogradnje koji djeluje na sam lik Max-a na već poznati način, no značajnije na njegovo vozilo - "Magnum opus."

 

Počevši s vrlo osnovnim vozilom, automobil se nadograđuje i prilagođava prema željama igrača, kroz različite smjerove poput brzine, ubrzanja, oklopa i oružja. Ne možete jednostavno doseći 100 posto svega; postoje ustupci u igri. No, jasno je da se igra u potpunosti oslanja prema tome da kreirate što bolje vozilo kako bi preživjeli, izvršili misije i, naravno, imali što bolji auto.

 

"Stablo nadogradnje nema filozofiju da samo nadograđujete kako bi bili bolji", kaže Nedfors. "To je kombinacija različitih stvari. Ako želite učiniti više štete, odabrao bi određenu vrstu nadogradnje, apsolutno ćete osjetiti razliku. Također ćete osjetiti kako automobil usporava, kako stavljate više teškog oklopa i oružja."

 

"Trebate istraživati ubrzanja i postavke motora itd. Svi ovi različiti aspekti nadogradnje za automobil, vaš Magnum opus, utječu jedni na druge. Apsolutno ćete osjetiti razliku ako radite stvari na određeni način."

 

Pomoćnik, zvan Chumbucket, koji je na stražnjem dijelu vašeg automobila čini popravke, što se može ubrzati putem nadogradnji. Nitro je također zgodan dodatak.


Dine i prostranstva

 

Sam svijet nudi obilje mogućnosti za iskorištavanje vozila s posebnim nadogradnjama dostupnim putem misija, kao i borbenog plijena te materijala koji se jednostavno može prikupti i kreirati kroz cijeli svijet.

 

To potiče istraživanje pustoši, koja nudi razne pustinjska okruženja i puno privlačnih krajolika. "Gledali smo svijet, okoliš i razmišljali o tome kako ga možemo učiniti što zanimljivijim", objašnjava redatelj Martin Bergquist. "U početku misliš da je to ograničenje, to je samo pustinja, ali smo istraživali kako izgledaju različita mjesta u svijetu, raznim pustinjama, te smo pronašli mnogo varijacija.

 

"Također smo radili na tome da svijet bude živ, pomoću vjetra, dinamičnog sustava vremena, što rezultira okolinom koja sve stalno mijenja za igrača. Možete proći kroz jedno područje, vratiti se, a će se činiti vrlo različitim, jer sada vjetar puše jače. Pješčana oluje se može pojaviti, a zatim se sve stalno mijenja za vas. Vrijeme mijenja izgled terena. "

 

Svijet je prepun s relikvijama i predmetima priče, kao i dobro utvrđenim kampovima, koje igrač mora infiltrirati, ponekad eksplozivno, koristeći i borbu na tlu, ograničeni stealth i jednu vrstu zipline-a i vertikalnih pozicija koje smo mogli vidjeti u Arkham serijalu.

 

Ovo je, svakako, vrlo nasilna igra, kao što i dolikuje serijalu i njegovoj post-apokaliptičnoj temi. 

 

"Ključ je u njegovom imenu", kaže Nedfors. "On je Mad (lud). On se stalno bori kako bi pronašao mentalni mir. To ga čini vrlo zanimljivim likom za kreiranje i istraživanje toga na različite načine."

 

"Mi ne koriste nasilje samo zbog nasilja. No, svijet Mad Max-a je nasilano mjesto. Želimo ostati vjerni tom svijetu i to je razlog zašto je vrlo krvav, zašto se može smatrati vrlo nasilnim. Nismo ubacili nasilje samo zato što mislim da je to zabavno. To je dio svijeta kojeg želimo stvoriti. "

 

Izvor: polygon.com

Tagovi: mad max najava