Until Dawn - najava

Objavio: admin 12/08/2015 0 Komentara Najave,

Kada je Will Byles bio mlad, njegova ga je starija sestra često znala probuditi usred noći i odvući ga dolje kako bi gledali horor filmove. On je imao samo sedam godina, te je sam pogled na slasher filmove za njega bio zastrašujući. On kaže da uvijek "problijedio od straha." - i nije se mogao zasitit toga, "Od tada sam opsjednut time", kaže Byles.

 

Sada Byles koristi tu opsesiju u Supermasive Games gdje radi kao kreativni direktor na predstojećoj PS4 ekskluzivnoj horor igri "Until Dawn". "Stvarno je frustrirajuće gledati horor (filmove) i pomišljati kako "doslovno nitko ne bi to učiniti, to je glupo stvar za učiniti, vi zaslužujete umrijeti'", kaže Byles. Until Dawn će vam dati snagu da ih održite živima.


Until Dawn je, barem na površini, nevjerojatan klišej. To je priča o osam srednjoškolskih prijatelja koji su se zaputili na udaljenu kolibi u planinama za noć razvrata. To su uglavnom stereotipični likovi, od plavuše navijačice do promiskuitetnog sportaša. Njihov odmor se "slučajno" održava na godišnjicu tajanstvene smrti dvoje bliskih prijatelja. Kako i pretpostavljate, nije prošlo dugo vremena prije nego što stvari postaju sablasnim; put u podrumu kako bi popravili električnu energiju se pretvara u zastrašujuću potjeru, a zabava sa Ouija pločom prikazuje sablasne poruke. Izgleda kako uvjek postoji neki manijak koji maše sjekirom u vašem vidokrugu.

 

Već rano u igri dobivate osjeća kako je svaki trenutak u Until Dawn nešto što ste vidjeli negdje drugdje, bilo da je to u filmovima "Evil Dead" ili "Scream". No Byles kaže da je to namjerno. "Ono što smo htjeli napraviti je stvoriti to kao da polazište, jer je to ugodno", objašnjava on. "Ne mislim to na ne stravičan način, no svi znamo što se ovdje događa. A onda vrlo, vrlo brzo, nakon nekih sat vremena, stvari bi trebale biti malo više opasnije, te se tada događa pravi obrat. Uzeli smo pod-žanr horora i promjenili ga na način koji je neočekivan i istinski zastrašujući", objašnjava Byles.

Until Dawn izgleda kao blockbuster igra, s nekim od najrealniji likova na PS4 konzoli, to je interaktivna drama u kojoj je pažnja usmjerena na izbore i interakcije likova. Vi ćete kontrolirati svakog od osam likova kroz različite djelove priče, te ćete navigirati izbor dijaloga i donositi brze odluke. Trenuci akcije su svedeni na relativno jednostavne quick-time event-e, gdje morate pogoditi gumb u pravo vrijeme za skok preko provalije ili da pobjegnete ludom ubojici.


Igra koristi "Butterfly Effect" sustav, gdje čak i male odluke mogu imati veliki utjecaj. Za razliku od većine igara koje se temelje na izborima, Until Dawn vas ne ostavlja da nagađate kako vaši postupci utječu na priču; postoji eksplicitni izbornik gdje možete vidjeti kako izbori, veliki ili mali, mijenjaju događaje. Prema Byles-u, ishod se može dramatično promijeniti ovisno o tome kako igrate. Moguće je da svi likovi prežive noć, da svi umru ili bilo koja kombinacija opstanka i smrti. Byles smatra da će vas ta mogućnost potaknuti da igru igrate nekoliko puta. "Mislim da ćete odigrati jednom i nadam se da ćete imati punu, uvjerljivu i kompletnu priču", kaže Byles. "Međutim, ako ju opet odigrate, imati ćete potpuno drugačiju priču ako doneste različite odluke."

 

Until Dawn je jedna od najljepših PS4 igra, u rangu sa The Order: 1886, ali ona također izgleda vrlo različito od originalne verzije koja je prezentirana na Gamescom-u 2012.godne. U početku najvljena za PS3, Until Dawn je zamišljena kao igra koja će koristit PlayStation Move. Bilo je to igra sa prespektivom iz prvog lica i sa gameplay-om koji se bazira na korištenju svjetiljke za pronalaženje puta okolo. Obožavatelji su dosta dobro prihvatili koncept i pokazalo se da je publika za igru ​​bila potencijalno mnogo veća nego što je Supermasive u početku mislio. "Shvatili smo da je to jači naslov nego samo PS3 Move naslova", kaže Byles.

 

Until Dawn se igra s DualShock kontrolerom, iako su ostale još neke "motion" kontrole; Touchpad se može koristiti za prelistavanje stranica knjiga ili za otključavanje mobitela, čak u jednom trenutku morate kontroler držati savršeno mirno, tako da ne uplašite vjevericu. Studio je također angažirao pisce Larry Fessenden i Graham Reznick da osvježe scenarij, te zaposlili glumce poput zvijezde "Heroes" i "Nashville" - Hayden Panettiere, da igri osigura dodatnu emocionalnu težinu. Ono što je započelo kao igra koja će pokazati novi kontroler (PS Move) polako se pretvorila u nešto mnogo veće. Until Dawn je prva velika originalana igra iz Supermasive-a - njegovi prethodni radovi su prvenstveno bili portovi za postojeće serijale poput LittleBigPlanet i Killzone.

 

Za Byles-a, koji radi u industriji igara više od desetljeća, nakon godina provedenih u kazalištu i animaciji, to je bila prilika da se sjetiti kako je to biti mali dječak, preplašen na smrt dok gleda filmove sa svojom velikom sestrom.

 

"Bio sam očajan da to stvorim od dana kada sam ušao (u gaming industriju)", navodi Byles.

 

Izvor: The Verge