Info centar

O nama


Zelda Trade d.o.o. zadovoljstvo kupaca gradi unapređenjem iskustva kupovanja od 1994. godine. Kao klasična maloprodaja sa poslovnicom u Osijeku te internet trgovina sa dostavom na području cijele Hrvatske, želimo postati prvi izbor kupcima na tržištu u kojem poslujemo i u svemu što radimo i nudimo. Iako nam je ponuda primarno usmjerena na gaming asortiman proizvoda koja uključuje kompletan PlayStation® program, Nintendo program, računalne igre i periferiju, u ponudi imamo i audio opremu sa velikim izborom slušalica, te u cilju proširenja ponude nudimo i opciju narudžbe proizvoda koje nemamo u redovnoj ponudi.


Kako dio službene distributivne mreže PlayStation® branda u Hrvatskoj od njezinog samog početka, težimo izgradnji odnosa s našim kupcima na temelju povjerenja i pouzdanosti, te kroz maloprodaju, internet trgovinu, pouzdanu dostavu i svakodnevnu korisničku podršku, nastojimo nuditi odgovarajuće prozvode u pravo vrijeme i po povoljnim cijenama.


Tu smo zbog vas i dat ćemo sve od sebe kako bismo ugodili vašim potrebama, stoga nam se slobodno obratite na info@zelda.hr ili porukom u desnom uglu zaslona, sa svim vašim upitima, komentarima i novim idejama kako bismo zajednički kreirali vaše idealno mjesto za kupovinu.


Radno vrijeme poslovnice u Osijeku

  • PON-PET: 08-20h
  • SUB: 08-13h

Kako kupovati na internet trgovini zelda.hr?

Naglašavamo da je kupnja za registrirane korisnike najsigurnija te pruža dodatne mogućnosti, kao što su:

  • Brži proces izvršavanja budućih narudžbi
  • Provjera statusa vaše narudžbe
  • Pregled prošlih narudžbi
  • Mogućnost kreiranja liste želja
  • Izmjena podataka korisničkog računa
  • Izmjena lozinke
  • Spremanje dodatnih adresa za dostavu

Registracija


Sam proces registracije je vrlo jednostavan i kratak. 

  • 1. korak: Na početnoj stranici zelda.hr kliknite na »Registracija«, (desni kutak vašeg zaslona) ukoliko ste registraciju već obavili na zelda.hr prijavljujete se putem poveznice »Prijava« (također desni kutak vašeg zaslona)
  • 2. korak: U formi koja vam se otvorila upišite vaše osobne podatke, pročitajte uvjete prodaje i označite da se slažete s istima. Na dnu otvorene forme ponuđena vam je opcija prijave na naš tjedni newsletter - ukoliko želite biti na vrijeme informirani o našim akcijama i novim proizvodima u ponudi, svakako se prijavite. Kada ste završili sa ispunjavanjem traženih podatak, kliknite na »Nastavi«.
  • 3. korak: Ukoliko ste podatke točno ispunili, na mail koji ste naveli ubrzo će vam stići email dobrodošlice i potvrda registracije, sa poveznicom na vaš kreirani korisnički račun.

Na taj način je registracija vašeg korisničkog računa na zelda.hr završena. Pomoću email adrese i lozinke u svakom trenutku možete pristupiti svojem zelda.hr korisničkom računu i vašim podacima. 

Kao gost


Ukoliko se ne želite registrirati, zelda.hr Vam omogućuje i kupovinu kao gostu korisniku. Nakon biranja proizvoda i dodavanja u košaricu, završite kupovinu putem linka »Završi kupovinu« te onda pod "Odabir završetka kupovine", odaberete opciju »Kao gost«.


Dostupnost proizvoda


Na stranici svakog proizvoda, iznad cijene proizvoda, se nalaze podaci o dostupnosti. Ukoliko proizvod nije dostupan, nećete ga ni moći dodati u košaricu. Stanje tj. dostunost se ažurira na dnevnoj bazi, stoga postoji mogućnost da određeni proizvod nije dostupan u trenutku izvršene narudžbe, te ćemo Vas u tome slučaju o tome obavijestiti.

Kako naručiti?


U našoj ponudi pronađite proizvod kojeg želite. Pretragu asortimana možete napraviti koristeći izbornik kategorija i podkategorija ili pretraživačku traku koja se uvijek nalazi na vrhu stranice.

Kliknite na naziv ili sliku proizvoda kako biste vidjeli njegov opis. 

Jednom kada ste provjerili cijenu i raspoloživost, proizvod dodajete u košaricu klikom na „Dodaj u košaricu“. Nakon što je proizvod dodan u košaricu, na vašem zaslonu će vam se prikazati obavijest u kojem će biti poveznica na košaricu. Alternativno možete označiti košaricu u gornjem desnom kutu vašeg zaslona te će vam se prikazati mali prozorčić sa opcijama:


A) Košarica - klikom na ovu opciju možete pregledati sadržaj vaše košarice, mijenjati količinu proizvoda koje ste odabrali, te u slučaju da niste zadovoljni svojim odabirom možete obrisati proizvod iz košarice klikom na crnu ikonu »X« . Nakon što izmjenite željeni sadržaj košarice, možete odabrati želite li završiti kupovinu ili nastaviti kupovinu i pregledavanje proizvoda iz naše ponude. 


B) Završi kupovinu - klikom na ovu opciju prebacuje vas se na stranicu za završetak kupovine gdje odabirete način kupovine:

  • Registrirajte se - ukoliko se niste prethodno registrirali, možete to učiniti odabirnom opcije »Registriraj se« , te popunjavanjem traženih podataka
  • Kao gost - ukoliko se ne želite registrirati, jednostavno odaberite opciju »Kao gost«, te popunite tražene podatke
  • Potojeći kupac - ukoliko ste već postojeći kupac, potrebno je unijeti vaš email i lozinku koje ste koristili prilikom kreiranja korisničkog računa na našoj stranici i kliknuti na »Prijava«

Odabir načina dostave

Nakon što se popunili potrebne podatke o adresi za dostavu, potrebno je odabrati način dostave.

  • GLS Croatia dostavljačka služba - odabirom ove opcije, pošiljka stiže na prethodno navedenu adresu
  • Preuzimanje u poslovnici (Osijek) - ova se opcija odnosi na kupce iz Osijeka i okolice koji određeni proizvod žele kupiti/prednaručiti po navedenoj webshop cijeni
(Napomena: na području grada Osijeka nevršimo dostavu putem dostavljačke službe)


Odabir načina plaćanja

Nakon odabira načina dostave, potrebno je odabrati željeni način plaćanja.

  • Plaćanje pouzećem - iznos narudžbe (iznos naveden pod »Za platiti» se plaća dostavljaču GLS Croatia po uručenju pošiljke na navedenu adresu
  • Plaćanje po ponudi - nakon što pregledate i kliknete na »Pošalji narudžbu» narudžbu u zadnjem koraku, na vaš email vam šaljemo zasebnu PDF ponudu sa svim potrebnim podacima za uplatu na naš bankovni račun. Uplatu možete izvršiti putem opće uplatnice ili internet bankarstva
  • Plaćanje u trgovini - iznos narudžbe (iznos naveden pod »Za platiti») se plaća u poslovnici u Osijeku (Napomena: cijene prikazane na stranici proizvoda vrijede za gotovinsko plaćanje u poslovnici)

Pregled narudžbe

Nakon odabira načina plaćanja, prikazuje vam se vaša narudžba sa odabranim proizvodima i količinama, te ukupan iznos vaše narudžbe. Ukoliko se slažete sa svim uvjetima kliknete na »Pošalji narudžbu«. Ukoliko je vaša narudžba uspješno izvršena, na vaš email vam stiže potvrda narudžbe koju svakako čuvajte. U tom se emailu nalaze svi podatci o Vašoj narudžbi kao i njezina šifra tj. broj narudžbe.


Kako prednaručiti (proizvodi u dolasku)?


Osim klasične kupnje artikala koji su već u prodaji i dostupni odmah, omogućujemo i prednarudžbu određenih proizvoda koji još nisu službeno u prodaji, ali su najavljeni i dolaze u određenom budućem razdoblju (datum izlaska određenog proizvoda je naznačen u opisu svakog proizvoda u prednarudžbi).


Savjetujemo da prije izvršavanja prednarudžbe izvršite »Registraciju« kako bi mogli pratiti status svoje prednarudžbe.


Kupac koji izvrši prednarudžbu osigurava svoj primjerak igre. U slučaju korekcija prodajne cijena proizvoda iz prednarudžbi (povišenje ili sniženje), obavijestiti ćemo kupac pravovremeno prije slanja pošiljke, putem emaila ili telefonski.


Kupac samim činom prednarudžbe nema obvezu kupnje proizvoda koji je prednaručio sve dok prednarudžbu ne potvrdi, telefonski ili putem emaila. Kupca ćemo kontaktirati email-om ili telefonski nekoliko dana prije izlaska prednaručenog proizvoda kako bi potvrdili njegovu prednarudžbu, ukoliko kupac najkasnije do 09:00 sati na datum izlaska igre ne potvrdi svoju prednarudžbu, ona će se smatrati nevažećom.


Kupac, nakon što je potvrdio prednarudžbu te odabrao preuzimanje proizvoda u poslovnici, se obvezuje preuzeti prednaručeni proizvod na datum izlaska proizvoda, odnosno najkasnije 3 (tri) dana od izlaska proizvoda uz prethodnu najavu. Nakon isteka 3 (tri) dana, zadržavamo pravo poništavanja prednarudžbe kupca.


Kupac prilikom izvršavanja prednarudžbe, pri odabiru načina plaćanja ima izbor između preuzimanja proizvoda u poslovnici (Osijek) ili dostavu na kućnu adresu (pouzećem).  (Napomena: na području grada Osijeka nevršimo dostavu putem dostavljačke službe).


U oba slučaja, kupac plaća prednaručeni proizvod prilikom preuzimanja. Kupac neplaća nikakav polog za prednaručeni proizvod ukoliko to nije posebno naznačeno u opisu proizvoda. 


Sam postupak izvršavanja prednarudžbe je je identičan postupku redovnog naručivanja proizvoda.


Status narudžbe


Registrirani korisnici mogu status svoje narudžbe  jednostavno pratiti u svom korisničkom profilu pod linkom »Povijest narudžbi«

  • Obrađuje se - roba se priprema za isporuku
  • Čeka se uplata - u slučaju plaćanja po ponudi (internet bankarstvom ili općom uplatnicom)
  • Zaključeno - narudžba je obrađena/predana dostavnoj službi
  • Poništeno - narudžba je otkazana, proizvoda nema na stanju ili je pošiljka obijena prilikom preuzimanja
  • Prednarudžba - prednarudžba je zaprimljena
  • Čeka se potvrda prednarudžbe - email za potvrdu prednarudžbe je poslan, čeka se odgovor kupca
  • Potvrđena prednarudžba - prednarudžba je potvrđena, pošiljka se priprema za isporuku
  • Otkazana prednarudžba -  prednarudžba je otkazana

Proizvodi po narudžbi


U cilju proširenja ponude nudimo opciju narudžbe proizvoda koje nemamo u redovnoj ponudi. Kod takvih proizvoda umjesto gumba »Dodaj u košaricu« se nalazi gumb »Zatraži ponudu«. Ukoliko ste zainteresirani za neki od ponuđenih proizvoda kliknite na poveznicu »Zatraži ponudu«, nakon klika na poveznicu otvoriti će vam se kontakt forma u kojem navedete tražene podatke.


Nakon vašeg zaprimljenog upita, kontaktirati ćemo dobavljača te vas obavijestiti o aktualnoj cijeni proizvoda i vremenu isporuke istog. Ukoliko vam povratne informacije odgovaraju, poslati cemo vam PDF ponudu prema kojoj ćete izvršiti uplatu na naš poslovni račun, nakon čega šaljemo pošiljku. Cijene proizvoda "Po narudžbi" se ažuriraju na tjednoj bazi, te postoji mogućnost da prikazane cijene nisu aktualne. Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na info@zelda.hr ili putem poruke u donjem desnom uglu vašeg zaslona.


Brza i sigurna dostava


Dostavu svih pošiljaka vršimo putem GLS Croatia dostavne službe na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.  


Obrada i slanje pošiljki:

  • Sve narudžbe zaprimljene do 13:00 sati radnim danom (pon-pet.), obrađujemo i šaljemo isti dan ukoliko je odabran način plaćanja – pouzećem.
  • Sve narudžbe zaprimljene nakon 13:00 sati – šaljemo sljedeći radni dan. Ukoliko je narudžba napravljena primjerice u subotu, šaljemo je odmah slijedeći radni dan što bi bio ponedjeljak.
  • Ukoliko je odabran način plaćanja po ponudi, narudžbu šaljemo po primitku sredstava na naš poslovni račun (do 13h – šaljemo isti dan, iza 13h – šaljemo sljedeći radni dan).

Rok isporuke pošiljki:

  • Kontinentalno područje Hrvatske - rok isporuke, u redovnim uvjetima* je 24 sata od dana opremanja pošilje, osim za proizvode uz koje je navedena drugačija napomena. (Pošiljke obrađene i poslane u petak, su na adresi kupca sljedeći radni dan tj. u ponedjeljak)
  • Hrvatski otoci - dostava na otoke se vrši prema rasporedu dostavljačke službe

*Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Navede operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati su moguće, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka. 


U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će o tome dobiti obavijest putem e-maila ili telefonski.


Obavijesti o vremenu isporuke pošiljke

Nakon što je vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, na vaš kontakt telefon će stići prva SMS obavijest da će paket biti dostavljen, adresu dostave i evenutalni iznos pouzeća. Na dan dostave dobiti ćete drugu SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 09:00-12:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko drugog vremena ili mjesta isporuke pošiljke.


Kretanje svakog paketa moguće je pratiti putem interneta, na službenim stranicama GLS-a na slijedećoj adresi: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke 


Sve pošiljke/narudžbe koje šaljemo u potpunosti su osigurane od strane dostavne službe GLS.  Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. U slučaju oštećenja odmah reklamirajte proizvod korisničkoj službi GLS-a na broj telefona 01/2042-672, ili mailom na cs@gls-croatia.com.  

Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.